Πως μπορώ να οργανώσω την επιχείρησή μου

 

Το μυστικό της επιτυχίας για μια οργανωμένη επιχείρηση δεν είναι μόνο μία ενέργεια, αλλά μια συστηματική νοοτροπία.

Αυτό επιτυγχάνεται βλέποντας την οργάνωση όχι ως μια αγγαρεία, αλλά ως τον ακρογωνιαίο λίθο ανάπτυξης και καινοτομίας που όλοι επιζητούν.

Απελευθερώστε λοιπόν πολύτιμο χρόνο και ενέργειά, κάνοντας την επιχείρησή σας μία καλοκουρδισμένη μηχανή!

Τί απαιτείται αρχικά γι αυτο;

        Συνέπεια: Η οργάνωση δεν είναι διαδικασία μιας φοράς, αλλά  καθημερινή συνήθεια. Η συνεπής εφαρμογή κάνει τη διαφορά μακροπρόθεσμα.

        Προσαρμοστικότητα: Οι ανάγκες της αγοράς και της επιχείρησής μας αλλάζουν συνεχώς. Μια επιτυχημένη οργανωμένη επιχείρηση αναθεωρεί τις διαδικασίες της, δοκιμάζει νέα εργαλεία και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα.

        Ξεκάθαροι ρόλοι : Η οργάνωση είναι πιο αποτελεσματική όταν όλοι στην ομάδα γνωρίζουν τους στόχους, τις διαδικασίες και τις ευθύνες τους.

        Επικοινωνία : Η επικοινωνία και η διαφάνεια δημιουργούν ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και συνεργασίας.

 Πάμε να δούμε μερικές χρήσιμες τεχνικές οργάνωσης:

        Επιχειρηματικό πλάνο. Ένα επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα έγγραφο που περιγράφει τους στόχους της επιχείρησής μας και πώς σκοπεύουμε να τους πετύχουμε. Μπορεί να περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχουμε, την αγορά, τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις οικονομικές μας προβλέψεις. Η δημιουργία ενός επιχειρηματικού σχεδίου είναι ελεύθερο σχεδίασης και  βοηθάει στην προσήλωση των στόχων μας.

         Ρεαλιστικοί στόχοι. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις δυνατότητές μας και να θέτουμε ρεαλιστικούς στόχους για το μέλλον την επιχείρησή μας. Μπορούμε να επιμερίσουμε την στόχευση μας σε μικρότερους στόχους που να μπορούμε να τους μετρήσουμε και να τους παρακολουθούμε. πχ αύξηση των πωλήσεων, διείσδυση  νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, αύξηση πελατολογίου κ.α

        Οργάνωση των οικονομικών μας. Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε άμεσα είναι να νοικοκυρέψουμε τα οικονομικά μας. Αυτό σημαίνει να διαχωρίσουμε τους προσωπικούς και τους επιχειρηματικούς μας λογαριασμούς, να εποπτεύουμε ανά μήνα τα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησής μας (έσοδα- έξοδά) και σε δεύτερο χρόνο να δημιουργήσουμε έναν προϋπολογισμό. Μετά από μια επαρκή χρονική περίοδο θα έχουμε και ωφέλημα συγκριτικά στοιχεία.

        Η τεχνολογία που κάνει την διαφορά. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να μας βοηθήσουν να οργανώσουμε την επιχείρησή μας. Για παράδειγμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε λογισμικό διαχείρισης έργων, λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM), λογισμικό διαχείρισης επαφών και λογισμικό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να παραμείνουμε σε επαφή με τους πελάτες μας. Σε συνεργασία με εναν σύμβουλο μηχανογράφησης.

        Ανάθεση εργασιών. Ως ιδιοκτήτες μιας  μικρής επιχείρησης νιώθουμε ότι πρέπει να περνάνε όλα από εμάς. Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναθέτουμε εργασίες και σε άλλους. Αυτό μπορεί να σημαίνει την ανάθεση εργασιών σε εξωτερικούς συνεργάτες ή την πρόσληψη εργαζομένων. Η ανάθεση εργασιών θα μας απελευθερώσει χρόνο, ώστε να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε πιο σημαντικές πτυχές της επιχείρησής μας.

 Πρέπει να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά:

 

        1. Σαφής διαδικασίες

Τυποποιημένες διαδικασίες για κάθε βασική λειτουργία της επιχείρησής μας, όπως η διαχείριση παραγγελιών, η εξυπηρέτηση πελατών, η διαχείριση αποθεμάτων και οι διαδικασίες τιμολόγησης.

        2. Οργάνωση του ψηφιακού μας χώρου

Οργανώνουμε τα αρχεία μας σε μια λογική δομή φακέλων, τόσο στον υπολογιστή μας όσο και σε υπηρεσίες cloud (π.χ., Google Drive, Dropbox) μέσω συγχρονισμού.

Χρησιμοποιούμε ένα συνεπές σύστημα ονοματοδοσίας για τα αρχεία μας, ώστε να μπορούμε να τα βρίσκουμε γρήγορα.

Τηρούμε ευλαβικά τακτικά αντίγραφα ασφαλείας για την αποφυγή απώλειας δεδομένων.

        3. Διαχείριση αποθεμάτων

Η σωστή διαχείριση αποθεμάτων είναι κρίσιμη. Χρησιμοποιούμε ένα απλό υπολογιστικό φύλλο (spreadsheet) ή εξειδικευμένο λογισμικό για να παρακολουθούμε τι έχουμε, τι πουλάμε και πότε πρέπει να παραγγείλουμε ξανά. Αυτό θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε ελλείψεις δημοφιλών προϊόντων είτε την υπεραποθήκευση αποθεμάτων που κοστίζουν.

        4. Αυτοματοποίηση εργασιών

Πολλές επαναλαμβανόμενες εργασίες μπορούν να αυτοματοποιηθούν. Η αυτοματοποίηση εξοικονομεί χρόνο και μειώνει τον κίνδυνο ανθρώπινου λάθους. Σε συνεργασία με τον σύμβουλο μηχανογράφησης αναζητούμε λύσεις που θα κάνουν την διαφορά. 

        5. Αξιολόγηση και αναθεώρηση

Οργανώνουμε συναντήσεις αναθεώρησης των στόχων μας, ελέγχουμε την πρόοδο και συζητάμε με συνεργάτες μας τυχόν προβλήματα. Η τακτική ανασκόπηση διατηρεί την επιχείρησή μας σε καλό δρόμο και επιτρέπει την γρήγορη προσαρμογή στις ανάγκες της αγοράς. 

Θέλετε να συστήσετε την δική σας επιχείρηση ?

Μήπως επιθυμείτε να βελτιώσετε την λειτουργία της επιχείρησης που ήδη διαθέτετε ?

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε!

Προγραμματίστε άμεσα ένα επαγγελματικό ραντεβού με το γραφείο μας*

https://www.karkelis-accounting.com/contact-us/

 * Η εταιρεία Karkelis Accounting αποτελεί ένα σύγχρονο λογιστικό γραφείο που παρέχει ποιοτικές λογιστικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις και ιδιώτες

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Συστέγαση επιχειρήσεων

Αναλύουμε την Ετερόρρυθμη Εταιρεία. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα

Η σημασία που έχει το οργανόγραμμα σε μια επιχείρηση